my baby and i

oh its magic.
det var kärlek vid första ögonkastet. och jag ville ju ha med dig hem direkt. men jag får tålmodigt vänta någon vecka till. sen.
då kommer det va rosa moln, blommor och fjärilar överallt!

var hos farbror doktorn igår. har haft en inflammation i senfästet men det är så gott som borta nu. vila ett tag till sen är det lugn löpning som gäller och korta sträckor. 400 m till att börja med. 400 M!!!!!! HALLÅ?? det e helt sjukt...

måste fan ner till gymet idag. pumpa mina guns. det känns som det va längesen jag var där nu. mycket dåligt.
men man kan ju inte vara på topp alltid.
jag är topp.

nävafan. sova lite... eller duscha. ska snart till jobbe. trefligt.


God knows i'm confused. tell me what to do! please.

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0