ikväll bjuder Marie upp till dans!

Jag har sjukt tråkigt...

Marie berättar för mig att man inte får ha döda bofinkar. Men om jag vill då?
Säg inget men jag har en mindre samling döda bofinkar i en pappkartong på vinden. Ibland när jag inte har något att göra går jag upp dit, tar fram min lilla låda och beundrar min samling.

Bofinken och Lövsångaren är Sveriges mest förekommande fågelarter.

       Bofink                                    Lövsångare

Vad ska jag göra imorgon på min lediga dag?
Gå på stan själv och utan pengar... sounds like alot of fun! Fun fun fun...fun.

Igelkottar dricker inte mjölk från sovande kor, det är bara en myt. Så ni vet om ni trodde det.
Och man får tydligen inte ge dem mjök, för då får de diarré. Men jag tänker att, jag vill ge Ernst mjölk eftersom han gillar det, sen efteråt ger jag honom en Imodium Plus som stoppar diarrén.

En annan ganska rolig grej är att Marie sjunger "Summarn kummar" på Gottländska för mig.
Det låter inte jättefint, men heller inte jättefult. Ganska gnälligt dock.

Marie har idag lärt mig en massa saker. Så jag känner att mitt huvud snart sprängs av all ny information som ska få plats.
Är nog tid för en kopp te om jag ska orka fortsätta mina studier.

Jane, jag vill veta vem han är! Ser du inte så fina vi ser ut tillsammans? Tycker du inte? =D

Nu ska jag faktiskt hämta min cd-rom från Engelska B och plugga lite grammatik. Fun fun fun...fun.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0