oproduktiv

Idag har jag inte gjort något vettigt överhuvudtaget.
Vaknade och satte mig vid datorn. Insåg att jag inte är cool någonstans utan ett par hörlurar från skullcandy. Så jag gjorde slag i saken och beställde ett par från CDON.
Sedan kollade jag min internetbank och såg till min stora förvåning att jag hade glömt betala förra månadens mobilräkning.
What?! Har aldrig hänt förr.
Surade lite över detta faktum. Men det gick snabbt över för jag kom på att man få lön imorgon.

Mario dog i min mobil och det var Proppen som undrade om vi skulle göra stan. Sure!
Feizty joinade en liten stund, sen avvek hon för att toffla med emo-boy.
Jag och Proppen kollade på bebiskläder, och lite vuxenkläder, men roligast var det när vi provade vantar på designtorget.

Ja, det är en vante! Det sa min mamma!

Nu har min kära roomie lagat mat till mig och jag har fastnat i en sjuk matkoma.
Förväntar mig att den släpper snart så jag kan äta daim.

Blir lite engelskaplugg ikväll också känns det som.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej, allt bra? =)

2009-01-25 @ 18:10:00
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0