demoner och drömfångare

Jaha.. då var man tillbaks på soffan igen då.
eller...snarare golvet. orkar inte bädda upp en jävla soffa vareviga kväll. Så det får bli golvet. jävligt nice faktiskt.
slänger ett lakan på en madrass och drar fram ett gäng kuddar och ett täcke sen är man game. .

ikväll har jag varit hos träskman och dansken.
druckit te och snackat världsproblem. vår värld då vill säga. men den är inte så liten ändå.

Varför ser jag alltid fram emot hösten när det är vår? jag vill ju ha sommar nu. varför kan jag inte bara acceptera den tiden det är?
"nä det blir roligare sen!" ...idiot.
carpe diem liksom.
men det blir ju roligare sen... kanske... om det går som jag vill.

just nu sitter jag och tittar på en man med stora axlar och rakat huvud.
han är snygg, tatuerad och jag vill slicka på honom.

ska jag kanske läsa min braiga bok och fundera över varför livet är så komplicerat.
eller så gör jag det ena först och det andra sen.

om två personer är sjukt kompatibla sexuellt, borde man inte hålla sig till den personen då? och inte leta vidare?
eller ska man hitta någon som man är kompatibel med mentalt, eller känslomässigt? eller alla tre?
jag blir så förvirrad.
finns dom ens? dom där männen som man är kompatibel med på alla sätt?
isåfall, sign me up, för det hade varit gött å träffa en sån.

baaaah... nattfilosofi går aldrig vägen.

aldrig fucka upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0