Nos Da Cariad

I stora drag har denna veckan varit jävligt gjuten.
Var hemma på kvällsfika hos Träskman och Dansken i onsdags. Väldigt mysigt.
I torsdags begav jag mig åter till de två men då var det Öl som fuktade våra strupar.
När jag kom hem från jobb i fredes hade min älskade påbörjat middagen. Proppen slöt upp och vi avnjöt en underbar måltid med lax och vin.
Jobb under lördagen. Men sen åkte jag, älskade och Propp ut till Nova en sväng.
Sprang på Dansken och hängde med henne lite.
Åkte till runslingan och åt brownie med grädde för att fira Morris nionde födelsedag.
Vi köpte oss lite folköl och åkte hem till malm-blö.
Tittade på melodifestivlen enbart för att på måndag under frukosten på jobb kunna säga, det är klart man hänger med!
Ingen var speciellt sugen egentligen verkade som, men vi gick till volym och mötte Piddas vänner.
Dryga jävlar. oförskämda och pretty lame.
Man kan ju inte gå hem klockan ett, så vi gick vidare till retro. Jävla pretto-retro.
Älskling och jag kom fram till att vi hatar malmöbor och kranskommunsfittor.
Så vi gick till Donau bageriet, köpte 5 ostbullar och gick hem. med bihang.

Imorse väckte Träskman mig med en fet plan.
Så snart åker jag till Höör, till Hattfolket, för att jaga vildsvin, stena getter, fiska fisk, dricka vin, äta lax och förhoppningsvis döda något.

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0