what is was like to be with you

känner mig inte alls inspirerad att skriva något egentligen.
grannens jävla fitthund har skällt i tre timmar. jag går snart ner och slår in dörren och dödar hunden.

borde egentligen ta mig i kragen och ta ner lite lådor från vinden så jag kan börja packa.
men jag orkar liksom inte.
har ju ändå inte så mycket saker. borde inte ta så himla lång tid. kan jag väl göra på torsdag eller fredag?

ikväll ska jag på familjemiddag hemma hos mor och far.
och när jag kommer hem till malmö igen ska jag och marie spela jättehög musik. och när grannarna kommer och klagar ska vi slå dem i ansiktet.
jag hatar dem. och deras jävla fitthund.
den ser ut som den är dum i huvudet. vilket den självfallet är. eftersom den skäller tre timmar i streck.

om jag ändå inte ska ta mig an min packning idag kanske jag ska slå en pling till pidda så vi kan åka och titta på gitarrer?
hmm...
men tänk så hittar jag en fantastisk gura som jag bara måste ha, också har jag inga pengar! det är ju bara jobbigt då...

kanska bara ska lägga mig i sängen och lyssna på moto boy istället...

man kunde ju önska att det var sol, nu när man är ledig. men nä.
smäll igång solen när jag står på jobb i nio timmar istället vettja!

drar fram mitt block så jag kan ägna mig åt lite drawings idag... det är ungefär vad jag har energi till.

bjuder på lite bilder idag:


Hannes födelsedag!           Mitt framtida yrke!             Lill Träskman


kreativitet på adelgatan      kreativitet på Lt.gatan    Hannes present


Off I go now.




Kommentarer
Postat av: Jane

den där bilden längst ner till höger..det är ju jag! =) hahahahha

2009-03-22 @ 07:49:08
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0