baaaaahhuuugghh

detta blir min sjätte dag på diet.
min kropp känns glad och frisk, tillskillnad från hur den kändes för 2 veckor sedan.
då var den förgiftad av all skräpmat och allt godis.
har inte riktigt kommit igång till 100% med träningen än, men det kommer.
efter en tio timmar lång arbetsdag är man inte så pepp på att kasta sig iväg till ett gym.

nu är jag neg...

imorgon slutar jag tidigt... halv 3.. så najs!
DÅ ska jag till gymet.
och bränna fett... till sommaren ska jag vara som en victora's secret modell.....
pfffff... YEAH RIGHT!!! :D

anyhoo... snart jag ska sova... jag är en penisionär... höhö... xP

hejdå

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Vad är det för underbar diet du går på? Ge mig tips, vill oxå bli fit!:)

2010-01-12 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0