ledig eftermiddag....vad göra?

jahapp... då har jag slutat tidigt, typ riktigt tidigt.... halv tre.. för första gången på typ aslänge.
men jag vet inte vad jag ska göra.
städa? nä jävligt tråkigt..
laga en soppa så jag har något gott till middag? verkar också trist.
gå ut? eeh nä! kallt som fan.
träna? mmjooo, men tränade igår och idag är min vilodag.
sen tar min fantasi slut.
så jag sitter i soffan, lyssnar på reggae och bara chillar som fan. det var ett bra beslut av mig.
nu ska jag kolla på svt play och dramadokumentären om hiroshima.

sen blir det nog kulturnyheterna och kanske nått avsnitt uppdrag granskning.

hejdå!


this is me today:




Kommentarer
Postat av: Marie

Jaaaaa, fåret Shaun! Det är du det! ^^

2010-01-20 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0