ny frilla och en älskling i stan

efter att inte varit hos frisören på ungefär ett halvår kände jag att det var dags.
fick tips av cornelia på jobb vart jag skulle gå.
linnea på shape är inte rädd för att klippa annorlunda frisyrer.
goodie!
så idag var jag hos linnea.
håret tvättat, massage, kaffe och choklad ingick... så jefla najs!
och resultatet blev över förväntan!!
kan verkligen rekomendera!
gå in på deras hemsida för att boka tid här.

sedan mötte storasyster med agnes och määääärie mitt hjärta mig och vi gick till govindas för att käka lunch!
sjukt gott var det.
man får alltid asmycket mat där. soppa, gryta med ris, grönsaker, bröd och tillbehör för 69:-

eftersom lönen trillade in idag var jag ju tvungen att shoppa lite också!
ascoola tights från gina, ser ut som något taget direkt ur en star wars film.

nu ska jag köra min vovve till lund och hämta mitt paket från gymgrossisten!
tjoho! nytt proteinpulver!!!

XOXO



Agnes och hennes morsa, som alltid ska monga sig på foto!




Jag och Märie i våra coola frillor!


Kommentarer
Postat av: Lee

snygga frillor, men vaffan e det dar verkligen sophie pa bilden??? Det ser inte alls ut som henne

2010-01-25 @ 16:33:26
Postat av: Soffan

Tycker att vi är snygga!

2010-01-25 @ 16:46:29
Postat av: Malin Larsson

snyggt gumman!;)

Bara så du vet så saknar jag dig jätte mycket på farmen...:'( pusss

2010-02-04 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0