sat ur day

var tänkt att jag skulle träna idag.
men min hjärna och min kropp säger, stopp!!
efter en 6 dagars arbetsvecka behövs det lite vila. men imorgon är det gymet som gäller, och då ska jag träna rygg och ben. mmmm längtar. ska bli asnice!
träningen i torsdags med kisen var himla kul och det var fantastiskt att träffa min Kitt Cat igen. <3
idag fyller hon 25 år... gammal och vis. inte alls så ung och förvirrad som mig...
tur jag har henne att vända mig till när jag behöver kloka råd om livets alla bekymmer.. ;)

änsålänge håller jag dieten bra, igår fick jag hjärnsläpp och åt en tredjedels ben&jerry glass och maltesers som babe köpt. men vafan... ibland får man kränga i sig lite candy.
satt precis och kollade runt på kompisars kompisar på fejjan och snubblade in på två body buildar-tjejers foton.
ojojoj... såna abs vill jag ha... mums...
en vacker dag kanske det är jag, om jag inte går ner mig i godisträsket och skiter i att träna...
well, det är iaf en dröm.. vi får se om den kan bli verklighet.

nu ska jag viiiila min kropp och min hjärna.

tack och hej leverpastej!



Malin - Jag har ingen våg, så jag vet inte om jag gått ner nånting än :P haha!! men jag tror det funkar... känns som min mage blivit lite mindre! ;) saknar dig också! pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0