twe call them nig..noooo we call them wienerbreads....

idag har jag verkligen inte alls orkat lägga in vad jag ätit på piggelinosidan.
det fick helt enkelt va så.
men jag gissar på att det ligger runt 1200 kalorier.
och det är ju typ 400 för lite.
imorgon är det träääning som gäller.
biceps och triceps.
och vi får inte glömma mitt löppass innan.
håller på att bygga upp/tillbaka min kondition. innan sprang jag som en gasell flera gånger i veckan.
men det tar sig gott folk, det tar sig.

Malin- jag kör en diet som kallas isodieten...  som du kan läsa mer om här! =)

nu är det sleepytime!

tja


Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

coolt! Du måste berätta om det funkar! Jag ska bli av med 8kilo till sommaren:) Ska försöka mig på det jag inte avsulta förrea året. haha.. Saknar dig.

2010-01-15 @ 09:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0