jaja..

klickade ju hem en canada goose från tradera...
fick den idag och alla tecknen tyder på att den är falsk...
liten päls, glansigt tyg, ingen tyngd i jackan och dessutom står det canada goose på fliken på ryggen... istället för expedetion.. som det ska göra på dom äkta.... moget. haha!!

Jaja... det går väl under shit happens kategorin.
jag kan inte ens bli arg på säljaren för hon har inte försökt lura mig överhuvudtaget. hon sa tom att hon inte visste om den var äkta, men att hon köpte den från USA och hade betalt 250 dollar för den vilket är precis vad dom tar från en amerikans sajt som jag också hittat.

men anyhoo... när jag googlade hur en äkta jacka ska se ut så tror jag att min inte är det.

lite besviken är jag väl ändå... 2000 spänn för en jacka som man trodde var billig för just det märket...
men som då istället blev dyrt eftersom det är en no name jacka...

i vilket fall som helst så lär jag inte frysa i vinter.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ÅNGEST!! Tänkte också skaffa mig en gås... men blev en peak ist... sjukt varm den med..

2010-11-05 @ 01:51:52
URL: http://pearlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0