gåsen från nordamerika

började kolla på tradera igår.
men jag vill ju inte ha vilken som helst.
även om jag sitter och klickar annonser så vill jag ju ha en ny. och jag tar ju inte vilken färg eller modell som helst.
nä... en expedition parka ska det vara. gärna navy blue eller beige.
så det är vad jag spanat efter igår kväll och lite under dagen.
bjöd på en blå och hade det ledande budet. sen plötsligt var annonsen borta.
sjukt lack blev jag.
men sen när jag satt här vid köksbordet och drack mitt te för att få upp värmen så var den plötsligt där framför mina ögon.
en navy blue, helt ny, en överaskning från en mor till en dotter, och lyckats köpa fel storlek.
trist för dom. bra för mig!
klickade hem den på "köp nu".
slapp budgivning och jackan blev min för ynka 2000:-

det är en investering för framtiden det. precis som mina skor.
nu när det kommer en ny istid.



jag kommer vara varm i en sån här i vinter!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hade jag köpt en ny hade jag också satsat på en Navy, snyggast enligt mig. :) Jag sålde min häst i somras, var för dyrt och tiden räckte inte till. Så nu har jag en medryttarhäst som jag rider 2 ggr i veckan. Egen häst kommer jag inte vilja ha förrän jag är gråhårig :P. Har du fortfarande kvar samma medryttarhäst? Har för mig att det var en fux då? Ha det fint!

2010-10-27 @ 11:47:37
URL: http://iadoremytemple.blogspot.com
Postat av: Sophie

Nu sjönk du i Niclas ögon. Hahaha!

2010-10-28 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0