bosnisk kulstötarkvinna

panikångest!!
vill ligga i ett hörn och gråta. mitt hår som va så fint!
skulle ju bara göra slingor för att bli av med utväxten, bli lite blondare inför sommaren!
men vad hände egentligen?
Jag vill skrika och gråta. ge mig mitt hår tillbaka Gud!!
Igår va mitt hår ganska långt, bra kvalité för att va mitt hår, fint färgat med ljusa slingor varvat med mörka!
idag är mitt hår fortfarande ganska långt, men kortare, sämre kvalité men ändå helt ok, men framförallt... snorgult, pissgult, halmgult eller välj själv! Snyggt är det iaf inte!
Gråten ligger inte långt borta kan jag säga.

//den bosniska kulstötarkvinnan

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, jag är jävligt förbannad för att på min data kan man inte se den mest aktiva listan längre? :/kan man det på din?

2007-04-26 @ 08:40:25
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0