desperata sexbombs och minus på karmakontot

Efter en stressig men ändå effektiv dag på jobb, kör jag med glädje från Kävlinge mot Lund för att inhandla biljetter till måndagens premiärmatch! Med Johan på tråden och solen och den varma vårvinden smekandes mot kinden genom bilrutan! Kan en lördagseftermiddag bli bättre?
Efter inhandladet av biljetter beger jag mig hem. Sätter på kaffe, klämmer i mig 2 mackor och slötittar på Hammarby - TFF matchen på tv.
Hanna och mamma kommer intrillandes med matkassar, och Hanna ber mig köra henne till Sandby.
Hoppar i duschen, gör oss vackra, och kör ut Hanna till Johanna vid 18-snåret.
Hem igen, byta bil.
Träffar Johan, och antar att det är en födelsegåva när han ger mig en flaska vodka till kvällens utgång! Flaskan tas emot med glädje och jag ger honom lite love. Sen hoppar jag in i min ferrari och kör till fjällan som väntar i Malmö.
Stannar till på konsum vid mitt gamla hem för att köpa blanne och tilltugg. Sneglar upp mot balkongen och undrar vad han har för sig där inne. Är han ens där? Slutar fundera, pluggar in musiken i örat och kör dom sista metrarna.
Maria har gjort makaroner, och vi trycker i oss maten samtidigt som vi bäljar i oss dom första glasen.
Marie anländer.
Fulla, heta, kåta och något desperata går vi alla tre igenom våra telefoner efter möjliga hångel.
Inte en enda snubbe nappar och vi bestämmer oss för att dra till KB.

Är glada, ännu fullare och om möjligt ännu hetare när vi ställer oss i kön som är ganska lång, men på något märkvärdigt vis hamnar vi bara längre och längre fram. Bjuder några tjejer på vår medhavda grogg. och plötsligt står vi inne på KB. Jag och Marie studsar glatt in och hänger av oss jackorna, diggar lite till Weeping Willows och kommer sedan på, Var fan är Maria??
Går ut till rökrutan, och där står fjällan och pratar med en vakt och gråter! Hon fick inte komma in! To drunk they said!
Maria går hem. Jag och Marie går in och köper oss lite dricka och placerar våra heta asses vid ett bord med två snubbar och en brud. Känner igen ena killen, men kan inte placera honom. Beddingestrand... Köpingeskolan... nä kopplar inte.
Marie försvinner. Jag hänger med snubbarna och bruden.
Fabian! hör jag sen den ena snubben säga till den andra! då trillar poletten ner! Det e ju han!
Bruden bekänner att hon vill hångla med Fabian, men att hon inte är tillräckligt snygg. Jag peppar henne, men förgäves hon vågar inte och Fabian vill hångla med mig. Jag hånglar med Fabian, bruden ser det, och jag får ännu ett minus på karmakontot.
Vid 3 tiden beslutar vi oss för att dra hem. Jag ringer Maria. Inget svar.
Kraschar hos Fabian.
Vaknar 8.00 av ett Grattis-sms! Han är ju för goo!
somnar och vaknar säkert 20 gånger innan jag beslutar mig för att dra när klockan är halv 11.
Hånglar upp Fabian en sista gång, ger honom mitt nummer och lämnar honom med ett aldeles för kyligt "Ring mig!"
Kommer ut i ett nyvaket Malmö. Drar upp mobilen och ringer Syrran.
Hon har kraschat hos Mattias och vi möts upp. Går tillsammans en bit, summerar gårdagskvällen. skiljs åt vid konserthuset, hon på väg hem och jag till triangeln.
Hämtar Marias nycklar på Lacer och går vidare. Hämtar mina stuff, hoppar in i bilen, back to lacer, lämnar nycklarna. Köper en stor kaffe, svart, och kör till Syrran.
Köper baguetter på MalmöCatering som blir våran frukost.
Kollar på tv.
Andy sover i sängen.
Duschar.

Klockan 14 går vi bort till Karlskronaplan och kollar på en lägenhet. Syrran har redan kollat den, och det var kärlek vid första ögonkastet för oss båda.
Beslutar oss och går där ifrån med en varm känsla av gläde i kroppen! Vi ska ro det skeppet i land!

Kör hem till Lund för grillning och firande av min födelsedag!

Jag är 22 år nu och på väg uppåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0