det svider...

jävla skit. bittert får jag inse att jag var den som blev "playad" och inte tvärtom. det svider lite får jag erkänna.
jag är ju hon som är the wild single girl, du han med förhållande.
Jag såg dig med henne idag, av en ren slump faktiskt, var försenad till tandläkaren. du smekte henne ömt på ryggen innan hon gick, det såg ut som kärlek, på riktigt. och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå varför du skulle vilja henne något ont. Så vad gör du med mig? eller snarare gjorde.
Jag lurade mig själv igen. kan inte läsa min egna känslor. vill ha det jag inte kan få, bara för jakten och inget annat.
Men jag är lejoninnan som högg antilopen, trampade fel och tappade greppet. och bittert går därifrån, fortfarande hungrig.
vandrar vidare till nya jaktmarker.

Kommentarer
Postat av: Sarah

He's a shithead..=)

2007-04-27 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0