gråten trycker i bröstet

vad har jag gjort? om jag hade panik innan så ska vi inte snacka om paniken som nu bor i mig.
förhastade beslut. oh ja! varför inte liksom?
åkte ner till trelleborg i fredes och klippte av allt hår. vandrar nu omkring med mohikan på huvudet och ser ut som sveriges national-flata. hur kul är det? rå-åndest.
hamnade i fel lägenhet, med fel person inatt och allt blev fel. mega ångest.
nästa månad kommer jag ha världens högaste mobilräkning. hur mycket ångest som helst.
denna månadens pengar börjar redan sina och jag behöver verkligen många saker. ångest.
jag ska jobba imorgon i mitt fitt-flate-hår och sen våga mig ner till gymet.
sen blir det antingen malmö eller möjligen hang out med...! vi får väl se.
jag har ångest. jag vill att någon ska komma fram till mig och säga att dom har världens bästa teknik för att få håret att växa, eller förlänga håret så det ser snyggt ut.
Jag vill försvinna. fan vad jag hatar mig själv idag. hatar mitt hår. hatar det.
ge mig kärlek. du.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0