hela natten och fyll min mun med snö

lördag och jag vaknar i klippan med kramp i vaden, Aj!!!, och förkyld som ett helt helvete.
går och köper juice och trycker i oss frulle.
beslutar att köra till ILVA och IKEA. härlig vårsol och pollen kliar i näsan.
hittar en Jossan-soffa på ILVA, 6500:- inte precis vad jag har råd med nu, även om den inte var jätte dyr. Kanske senare då!
Hittar espresso house längst ner i ett hörn och vi köper oss varsin latte. kollar vidare. massa saker man kan ha i loungen.
kör vidare till IKEA. hittar en gigantisk klippan! haha! ser helt galet ut!
inser till vår stora sorg att dom tagit bort Karlanda ur sortimentet.
går och kollar lite på sängar och kök och tyger! så himla najs!

Kör till broby och hämtar Astrid. kör vidare till Lund. hämtar upp Hanna och Morris och kör sedan ut till Revinge för lite skogspromenad. och till vår stora glädje har dom militärövning på fältet. Män i uniform och vi dreglar lite.
Sedan stannar vi och släpper hundarna fria. ystra och glada springer dom omkring och skäller!
med min onda vad kan vi inte gå långt, utan vänder tillbaka ganska snabbt.
Kör hem, äter lasagne med familjen.
kommer fram till att vi ska inmundiga lite alkohol hemma hos Maria och lämnar Lund runt 20.30 snåret.
Zvenne väntar på oss när vi kommer fram till broby.
fräschar upp oss med snabbdusch och klädbyte, och går iväg.
Hos Maria finner vi Marie, Mårten och några till som jag inte minns namnet på. Jag hinner dricka 3 groggar sen är jag på topp. vi beger oss mot Golden, möter upp Tobbe och Ullis.
Pratar, skrattar, flössar, sjungar MFF sånger, cyklar flöss, springer, skriker, sjunger, försöker få blind-date med på snutar, Sophie går upp till Hans, står i kö, lämnar kö, pratar i telefon, går till time, Sophie och Tobbe kommer, på väg till svartklubb, går till JallaJalla, äter kebab, pratar i telefon, säger hejdå till Maria, pratar i telefon, kommer upp till Sophie, lägger mig i klippan, pratar i telefon, smsar, somnar.

Söndag och jag vaknar i klippan med öken i munnen och ont i halsen. snubblar ut i köket och hämtar vatten. tar en halstablett och somnar igen.
vaknar och sätter på teven. tipssöndag.
Sophie vaknar. jag går och köper juice. äter frukost.
lägger oss igen. sover till halv 3. går ut med Astrid och tar ut mina sista pengar. kör bort till donken. använder mina gratiskuponger, varsin BigMac.
Kör till AG.s köper godis. kör hem sätter oss i klippan, läser tidning och kollar tv.
Ringer Jeanette och bestämmer att vi ska komma och äta paj!
Kör mot Hörby vid 5-tiden och är framme lagom till middag. Blir bjudna på köttfärsås och spaghetti á la Janet. Alltid massa goa grajor! 
Kör ut en sväng med Misty, Janets volvo, och rastar Diesel och Astrid i skogen. Jag får bära Theodor! Han är så himla söt, lilla bäbis! Blir lite rädd för mig själv och mina plötsliga moderskänslor!
När vi kommer tillbaka lagar Jeanette, med hjälp av Palle och Sophie, en jordbubbspaj! SÅ sjukt gott!
Jag gosar med Theo. Hur kan man va så liten och söt?
Kör hemåt vid 11-tiden. trött som fan.
lämnar Sophie i Malmö och kör sedan hem till Lund.
lägger mig i min bädd och somnar på 2 röda sekunder.

image4


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0