@KeyGym

Woo!! :D
Idag fick jag en KeyGym tröja av Johan!! :D Fan va gytt! Så sjukt najs! och så cool jag e nu! ^^,
Överdrivet, överpuligt, övernajs!! :D 

some thoughts...
blåser upp till storm känner jag, eller behöver inte göra det, men finns goda möjligheter till kuling iaf. Drama kretsar i Jossans liv och vardag. och varför inte liksom? Jag är ju eldig.
men ibland kanske man kan göra ngt själv för att hålla den nere? eller?
anyhoo.. jag tror jag gillar honom kanske aningen mer än vad jag borde. eller... vad borde jag egentligen?
Han är najs... men weard... men ändå najs! och.. ja jag är ju själv störd så... vafan...
men det är ju inte problemfritt... eller... problem... men dramafritt.... men jag är ju van.
Fast jag ska ta det lite chill... om jag kan. Kan jag det?
impulsiva Josie. kastar sig in i saker som är roliga, spännande och lite farliga!
kommer oftast ut lite halvbränd men vid liv och med nya friska tag och hoppet i blicken! I never give up!
men iaf... like him. får se vart det leder...
gillar honom också... får se vart det också leder...
skit samma... jag tar det som det kommer nu.... alright? Alright!

Jag har iaf en KeyGym tröja! :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

du e förvirrad..=) me like..=)

2007-04-15 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0