morgonfunderingar

klockan är 8.15. jag har druckit mitt kaffe, ätit flingorna och varit ute med hunden.
varför regnar det? Jag blir så trött och inte alls sugen på att gå till jobbet när jag vaknar, tittar ut och möts av grå himmel och REGN!! suck. fan va det hade varit skönt att va ledig en vecka.
men ledighet ger inga pengar och jag måste ha en lägenhet! 3.a på nobel? Ja tack!
Eller egentligen varfan somhelst i Malmö eller Lund.
Kunde fan inte somna igårkväll. låg och funderade på livet, jobbet och kommande boende. fan jag vill verkligen ha en lägenhet innan sommaren.
och idag vill jag verkligen inte gå till jobbet. jag vill stanna hemma. ligga i soffan och kolla på teve. suck.
nu måste jag snart gå och klä på mig och göra mig iordning för jobb. palla? ööööe....
jag smakar vitlök i munnen. Käkade pastasallad med lax och räkor och grekisk yoghurt med garlic igårkväll hos Sophie. Maria vart också med. himla trevligt. sen åt vi glass.
Maria gick hem. Och jag satte mig i bilen och körde till Lund. ååh vad drygt. ge mig en lägenhet nu så man kan få lite socialt liv utan att behöva köra mil.
fast jag ska inte klaga. egentligen. bor gratis, äter gratis, lånar bilen, behöver inte ens tvätta själv.
fan jag borde va glad!
men jag vill ju ha ett eget hem... eller ett eget hem tillsammans med Sophie.
hittade iaf en asbra 3.a på Ystadvägen. mejlade igår och hoppas jag får svar väldigt snart!
nähä nu har klockan blivit allt för mycket. måste till stora kalkonen innan jag börjar... hämta microtallrikar. fan att man ska göra allt själv...
jag är en nyckelkompetens på företaget!
hoppas min dag blir bra trots allt... ser framemot dagens träning!

ciao!
image3
Alive or dead?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ni måste ju ha en lgh till sommaren så vi får en lika najs sommar som förra..ooooh..saknar!!!!! Jag saknar dig me litt! snart fyller du år..woohoo..o du glömde min fölsedag din padda..;) men tur e du ju min fru så jag har överseende eftersom du e så snygg..=) Puss

2007-04-10 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0