på stan med Lisen

Ja herre gud, egentligen. vad ska man säga?
Jag måste få lov att säga att förra helgen var den mest gjutna på länge. =)
Hade riktigt kul och alla människor va riktigt najs och kul! fan inte alltid det är så!
Också dessutom Lisen, Kerstin, Maggan, Janet, Jürgen och Buffalo Bill. Dom är fan sköna typer dom! Haha!
Nästa helg fyller jag år, och jag ska använda mina sista 600 spänn att bli full. härligt. sen e det till att leva apfattigt resten av månaden. gör inget. då kan jag inte handla godis och annat skit man blir sugen på!
Med all denna jävla träning vore det väl fan om man skulle sabba det med godis.
Men sprit går bra, ibland ibland! ;)

påskafton idag, jobbade som ett svin innan.
14 smörgåstårtor, ett festfat och en buffébräda. svetten lackade. men klockan 15 var allt klart och jag kunde stänga för dagen. Nu är jag ledig i 2 dagar, sen börjar kneget igen. I ett kör tills lördag. hoho! men det är gytt. Kommer vara rik den 25 april. det e naijz.
då ska jag köpa mig mina skor som jag spanat in. och göra en liten ball sak som jag och Hanna planerat. men som änsålänge bara är i planeringsstadiet så kan inte förtälja än! ;)
men folks, ni kommer se det! tss...

finns en som jag tänker på lite sådär. som är väldigt söt och himla gullig. ^^, hoppas jag träffar honom snart igen!

over n out

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0