livet i största allmänhet

oj pang!
Förra veckan va jag ledig 4 dagar. fy fan vad man blir slö av att vara okynnesledig. jag vill inte va ledig. ge mig jobb så jag blir kreativ.
Well, ledigheten gav mig tid att fundera mycket. vad jag vill göra i mitt liv, vad jag vill nå med min träning, hur jag ska göra med boende and so on.
Jag vet att jag kommer nå mina mål inom träningen. Men allt annat ändras hela tiden.
Jag vet ingenting egentligen, jag tror jag kommer på något bra, något kul som jag vill göra. Men nästa vecka är det något annat som är kul.
Inget är bestående.
Jag är en förvirrad själ. Ändå har jag tänkt och funderat mycket nu den sista tiden.
Jag vet att jag vill plugga, jag vet att jag vill bli något. Men jag vet aldrig vad.
Det ändras hela tiden. Ena veckan vill jag jobba med djur, andra veckan med människor, och veckan därpå vill jag starta eget café eller whatever. Jag vill förmycket kanske. Jag vill veta mycket. Jag vill kunna saker. Jag vill vara duktig och bra.
Jag vill göra allt och kan inte välja?

Men, då måste man börja någonstans. Visst?
Och tro på att jag kan klara det framförallt.
Jag har en benägenhet att tänka att "det kan inte JAG göra". Tror det heter dåligt självförtoende. har alltid trott att jag hade bra självförtroende.. men jag har bra självkänsla. Så, när man vet om problemen kan man börja jobba med dom. Bra!
Jag ska söka till en utbildning tills nästa höst!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0