va fan hände?

där sitter ni nu, tuffsiga i håret, skäggiga, bleka och finniga. lagt på er några kilon kanske? fallerade allt någonstans på väg genom förhållandet och sambolivet? ser man inte sig själv då? eller bryr man sig mindre? och isåfall varför? beror det på att man bara ser den man är tillsammans med? kan ju inte heller stämma. sambosunkighet gäller båda delar.
"fy fan" är vad jag känner spontant. hur fan hamnade ni där?
kan ni inte bara se er själva? se hur jävla patetiska ni ser ut! skärp er!
bitter tänker du nu att jag är. men nä. jag vill inte kalla mig bitter. snarare insiktsfull person, som insett att en människa är sitt bästa jag när den är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0