dekis i malmö

baah. festandet fortsätter...
6e helgen i rad nu... birakaggen börjar komma fram nu... måste träna i veckorna riktigt ordenligt om jag ska få lov att dricka öl på helgen... annars blir det törley.. och då vet man ju hur det slutar...!
kalas för mig i lördes, familjen, Zven och Maria var på plats. åt tårta och drack kaffe!
sen bar det av mot malmö och fest hos Sophie.
Silikon-Sara kom dit och det var väldigt trevligt! längesen man såg flickan!
sedan dök Peter upp med en väldigt söt kompis :)
drog ut.... KB... jag har sån himla tur... Georg är aldrig där.. happy times! verkar som dom har bytt ut vakterna... känner inte igen ngn där... eller så är jag bara för full. gött är det iaf. ingen som känner igen mig.
nice på KB. hängde delvis med Peter&Olle och delvis med Zven&Dave...
kvällen slutade på Sophies soffa...het, snygg, på, upp, pepp, soft, dekis.

söndagen spenderades jävligt dekis med öm kropp på soffa, parkbänk, soffa, barstol, soffa och slutligen säng.
dekis.

nu ska jag motionera min ölmage.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0