helt jävla otroligt...

jag måste bara få detta ur mitt kretslopp...

kommer körandes i min ferrari på malmös gator. precis vid gustav...
liksom glassar runt.. glider... visar upp kärran... vad händer?!
omkörd av en moppe. EN MOPPE!! MOPED!!! HALLÅ??!! Vad händer i världen egentligen... man blir ju mörkrädd.
en snorunge på 15 år kör om mig i min ferrari, på en moped??!!
jag höll på att sätta milkshaken i halsen, men lyckades avveckla det hela och bröt nästan ut i tårar, men då jag i sista sekunden gjorde en snygg räddning och asgarvade ut shaken över hela vindrutan istället...
det hela var en väldigt omfattande upplevelse för både mig och mina medpassagerare, Norpan och Rex som nu kommer att beghöva gå i terapi minst en gång i veckan... ja.. iallafall Mr Rex. Han ligger helt utslagen på instrumentpanelen. stackaren...

jag ska nu försöka kväva denna hemska incident genom att läsa några rader i min gangster bok!

håll till höger för man vet aldrig när mopedligan "Burnouts" drar förbi nästa gång..

may the force be with you!


Kommentarer
Postat av: Lee

jag kan se det framfør mig. haha. milkshake på rex. hahahhahaha.. jeffla ceppo!!

2008-05-30 @ 01:05:09
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0