if it kills me

åh så onödigt. så fucking jävla onödigt. helt insane vad onödigt! why?
okej.. det va nice. det var bra. det var faktiskt bra. och nice. men.. onödigt och så förutbestämt och uppgjort.
så onödigt. men så nice.
aah jag ÄR så kluven.. jag MÅR så dåligt!
jag är helt off i detta. vad händer nu? inget? ett menlöst knull till? bra val av snubbe då liksom?
men det var faktiskt inte jag som pushade. det var inte jag. inte denna gången.
varför ska man alltid göra stupid saker på fyllan? varför kan man inte göra smarta saker? varför ska ens onda tvilling alltid ta över?
varför kan man inte ha en god tvilling istället. som hjälper en att göra smarta val?
thank God for the president I say!

..fast å andra sidan. jag ångrar ju inte det.
men jag stör mig för jag missade något annat. som kanske ändå hade slutat som ett menlöst knull...
varför ska man ångra sig? det var ju bra. och nice.
sexigt. hett. ruff. hårt. dirrty. flirty. nice. och bra!
nä jag är nöjd!
nu har jag gjort det. nu vet jag. kanske kan man få det igen? kanske ännu bättre!

some days I just fucking love my life!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0