ingen vanlig dag

nä idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag! :D
och helt nice har den varit!
började bra med chokladbakelse och paketer! fick en ny plattång, en frälsarkrans, en Morris-keps och en tröja!
åkte till jobbet. hade hand om kallskänken, gjorde sallader, baguetter och dyl. fick 3 lakritsstänger och en Anton Berg marsipan av Anna-Lena när jag slutade!
blev hämtad av mamma och gick ut och gick med Morris och Hanna när jag kom hem.
Nu har jag lagat middag, lax och lyxig sallad!
har fått massor av grattis idag! Johan var först och sen har det bara rullat på med sms och facebookmeddelande :) Mina kollegor i lundabutiken ringde och sjöng för mig, har spelat in det på mobilen, jättegulligt!
helt enkelt en nice dag.
Pappa ringde också och sjöng för mig innan!
den enda som inte sagt grattis som verkligen borde göra den inom 3,5 h är min bror Jonas......

nu ska jag nog duscha, sen ska jag kolla på DHW och äta jordgubbar!
ett år närmre pensionen... hahahaha!!

puss på alla som kom ihåg min födelsedag!! <3
XOXOXOX
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0