monkey man

its lightening up a bitt! (på svengelska)
eller hur man nu vill se det... vädret är ljusare, kvällarna ljusare, livet ljusare. känns det som iaf. rent spontant.
men sen funderar man lite till och tja... då har jag nog inte kommit så långt egentligen.
fast jag har lämnat den värsta deppen. jag kan känna mig glad nu. över ingenting. så jo.. det är ljusare.
måste ta tag i min jobbsituation. måste börja fundera på min boendesituation. det är dock steg 2.
jobbet måste klaffa först.
var ska jag jobba? eller ska jag börja plugga nu?
aaarghhhh!!!!
jag blir galen.
well. nu ska jag äta min kaka med bär i. sen ska jag knata bort till Vicky och Therese.
eee... vi ses!

Kommentarer
Postat av: sarah

sweet...plugg..hehe..o flytt me..big plans..;)

2008-04-03 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0