the force is strong within me

fest hos Leesan i lördags. sjukt ball. lite av en reunion faktiskt. Marcello va där, Lee va där, jag va där... Miche fattades dock.. men annars va det lite 2006 känsla över aftonen. riktigt nice!
spelade 80-tals musik and dancing.
sen kom Svedala-Johan och hans vänner och satte på hårdrocken och kärleken spred sig i min kropp.
drog till KB.
Träffade Zvenne mitt hjärta och Dejvid, dansade och drack Xide.
sprang på Boti, som var extra snygg och ganska sexig. kände tom för att slicka på honom. men fick lov att låta bli. man vet ju aldrig hur det uppfattas.
tjuvrökte inne på KB mitt på dansgolvet! Hahaha! lide ball. ingen vakt märkte något men många kom fram och gav mig ryggdunkningar och "fan va fett gjort!" :P
Bara Lee som lacka och försökte sno min cigg.
Kvällen slutade något underligt med en Oca hemma hos Norpan, han ska få så sjukt mycket props om jag någongång skriver en låt. suberdobroskön kille!
Well, Marcello, Danny och Lee ringde femtielva gånger och ville att jag skulle komma till Lee. eftersom jag kände mig lite malplacé hos Norpan och Oca så drog jag.
trodde det va en süper efterfest på G.
men när man kommer fram sitter Danny och sover i soffan och Cello och Lee kör serious talk.
gäsp.
käkar en avokado sen går vi och lägger oss i sängen allihop. myspys.

dagenefter spenderades i sol och i soffa med Lee, Marcello, Sophie och mycket gott att äta. sushi, candy och pancakes!
har saknar er! massor med kärlek! =)
---
Idag har jag varit på komvux och fixat med mitt slutbetyg så nu ska jag kunna komma in på högskolan till hösten!
I'm sooo happy! :D
Är verkligen pepp på att börja plugga nu.. känns nice som fan!

Och efter 3-4 veckors lathet och ingen träning överhvudtaget har jag idag tagit mig i kragen och varit ute på en löprunda! Sjukt sjukt skönt! som jag saknat löpningen! aaaaah!!!! I looove it!
håller bara tummarna nu för att jag inte ska få tillbaka inflamationen i ljumsken.
tog det jäävligt lugnt idag. sprang bara 3 km i gång/löp intervaller.
ta i trä!


nu ska jag hoppa i duschen och sen kolla cashmere maffia. ganska töntig serie men skönt att slötitta på!

have a nice evening!

imorgon fyller jag 23 år! ^^,

Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter hur najs som helst..2006 var en bra sommar..;) Puss frugan

2008-04-14 @ 20:57:28
Postat av: Lee

när fan fyllde du år nu eg? fira vi det? eller? jag minns inte. Har jag köpt present till dig? Jag känner mig sjukt dum. Fast iofs fick jag väl inget av dig heller?eller? nu känner jag mig ännu mer dum. vaffan, mitt minne sviker mej. helvete!!

2008-05-30 @ 01:09:14
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0