dan före dan före dan

Jobbat 7-16. lagom arbetsdag men sjukligt stressig och kände för att gå hem redan efter 10 min.
men men... det var ändå ganska kul. alla var glada och trevliga trots sin julstress.
jag fattar ingenting.. vadå jul? är den nu?
ah fan!
köpte alla julklappar idag. nästan iallafall.
fattas lite som jag får komplettera imorgon.
mest hittade jag en massa nice saker till mig när jag gick runt på stan.
hoodies, linnen, tischar, väskor och skor! det stod liksom Joschan på allt!
gjorde iaf ett klipp.
traskade förbi bianco och såg att dom hade 30% på allt i hela butiken.
inhandlade ett par rosa pumps! så jävla söta!


mina söta pumps!

nu har jag plockat undan lite i lägenheten.
mina kläder ligger som vanligt i högar på golv, soffor och fotöljer.
ska kanske orka hänga in dom i garderoben.
måste gå ner till coop och köpa tranbärsjuice. vetifan var jag ska börja.
måste ringa Pidde också och fråga varfan han tar vägen. fastnat i en deg på pågens kanske. who knows.

köpte mig en box också.. så jävla gött att ha vin hemma.
glüwein kan man då snabbt och lätt tillverka!

slednedagen i tattarkollektivet igår förevigades med några gjutna bilder.
surfa vidare till tattarbloggen för att ta del av vår kärlek.

mitt brännmärke fortsätter förändras.
nu ser det ut såhär:


nu ska jag ta tag i mig.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0