därför älskar vi kåbe

helt enkelt för vår höga status på det stället.
KB <3 in my heart!

fyfan vilken bra kväll det var igår.
bra fylla, bra känsla, rätt stämning och många vänner.
och fyra Joschankärlekskranka pojkar. vad är det med pojkar och fästa sig vid mig? let me go! I'm no ones!

sjukt skön bakisdag har vi haft idag i tattarkollektivet.
för uppdateringar om det läs: http://tattarkollektivet.blogg.se

pepp som fan på att gadda mig nu.
ska gå till en tatuerare efter jul och se när det möjligtvis finns en tid till mig!
fedelönen trillar in på kontot om 2 timmar och 46 minuter! fuck yeah!

när jag vaknade imorse och letat reda på min mobil möttes jag av tre missade samtal och fyra sms.
ett bootycall, två vanliga call, två vanliga sms och två cepiga sms från puman.
Hahaha!! dom har jag sparat nu och kommer aldrig radera! klockrent fan! you crack me up!

måste bara stoltsera med en het bild på mig.
here it comes...


FUCK OFF!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0