eftersom alla gör det så vill jag också göra det

skriva om jordskalvet.

jag vaknade av att det väsnades och skakade i hela soffan och alla saker på hyllan rörde på sig.
jag tänkte att det var någon dum jävel som sprängde något i tattarstaden malmö igen. så jag somnade om.
men vaknade några minuter senare av ett sms från puman som löd: kände du också jordbävningen?
ah fan! jordbävning alltså!
och feizty hörde inte ett ljud. hon låg där som vanligt som ett kolli och sov som en gris. hon skulle kunna sova genom tredje världskriget. stackars henne som missade en sådant stort historiskt naturfenomen i sverige, skåne, 2008.
när jag blir gammal kan jag berätta det för mina barn och barnbarn! mäktigt!
ska genast surfa till facebook och gå med i gruppen "vi som överlevde jordbävningen"

hej på're

Kommentarer
Postat av: Lee

Hahahaha jag e med i den gruppen hahahhahaha.. det e Marcos som har gjort den gruppen, du vet snubben vi kallade upp igenom fönstret på festen på baltzargatan ;) puss min bästa josephine :)

2008-12-19 @ 00:10:13
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag missade oxå..jävligt missnöjd

2008-12-20 @ 13:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0