veta vad du vill

idag har the officers av tattarkollektivet varit utanför lägenheten väldigt länge.
vi har gått runt på staden och letat julklappar.
finns ju tyvärr inga pengar så har inte kunnat handla något.
får hoppas att jag kommer från jobb vid 16-tiden på måndag så jag kan handla då.
annars vetifan hur jag ska göra.

jag hittade iaf superfint nagellack till mig. kostade bara 25 kronor så det fick jag ju offra.
köpte även lite mer hellokitty godis! :D jättegott! också får man ju tatueringar och klistermärken! kan ju inte bli bättre!
och när vi var i leksaksaffären för feizty skulle handla julklapp till en väns kid, så hittade jag superfina my little pony klistermärken! var tvungen å köpa!
på åhlens hade dom hello kitty strumpor.. så det blev två sådana också.
men jag har iaf spanat lite nu... så jag vet ungefär vad jag ska köpa till folket i julklapp. bra bra!


mina hello kitty saker och my little pony klistermärken!

ikväll ska jag och feizty gå nyktra till kb.
var där igår också. nykter. det var intressant.
delvis pga att jag var nykter.. men också för att snittåldern på folket var 18 och väldigt små.
för första gången i mitt liv kände jag mig gammal. huuu!
drack en snakebite och en xide winter... sen fick jag nog och gick hem.
eller.. gick in om Ice för att spana in vakten lite. och han var snygg som vanligt.
men broschan var full och ville hem så jag fick bara en snabb peek.

mitt brännmärke är jätteäckligt och gör apont. men det kommer nog bli ett schysst ärr. hoppas det iaf.
tog en bild idag när jag och feizty var på max och käka varsit greenmål.


nu ska jag måla mina naglar en gång till!

fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0