r u b r i k

dagen.
vaknade och kunde inte bajsa. jävla skit. jag vill bajsa på morgonen.
käka min fil och zappa mellan tremiljarder kanaler men hitta inget intressant.
babe körde mig till jobb.
sen var det bara på't. VIP-dag och tusen kunder och tusen grader i köket. svetten lacka.
leverans och en jävla massa springande.
men sen....
aaaah...
bytte om till ridkläder, satte mig i bilen och körde till Bunkeflo.
red ut en skön runda längs fälten. massage för själen.
sen lite hoppning i paddocken.
mös med pållen och snacka skit.
komma hem, äta en macka och glo film.
dagen började bajs men slutade najs! ;-)

nu ska jag decka i min säng. som står på golvet.

Jesus loves you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0