roadtrip

yes sir!
imorgon drar vi ut på roadtrip in Sweden
skulle egentligen blivit bjuden på en resa till utlandet av Maxens far, hade varit himla skoj, men tyvärr blev det inte så av olika andledningar. så istället drar vi iväg i vårt vackra sommar-Sverige!
första stopp blir i Loftahammar... yeah dont ask me. Niclas och Max som planerat. Haha! men jag gillar det.
älskar att sätta mig i bilen och bara köra.
Det blir jag, min Max, Sophie och hennes Niclas och våran älskade Lee!
ska bli dejligt!

igår var jag, bejb och Lee på tivoli. sjukt ball. man blir en snorunge igen!

livet är bra gött nu!
semestern förlängd, och jag får spendera all min tid med människor jag älskar!
och även om solen inte skiner på himeln jämt så gör den det i min själ.

Max är solen som lyser upp mig!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan va du e kär..=))) vi ses på måndag hoppas jag..saknar dig frugan..

2008-07-10 @ 22:35:43
Postat av: Lee

dejligt dejligt. våran älskade Lee. EMO bajs LEE!

2008-07-14 @ 09:38:08
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0