befriande

efter en period av frustration av att inte nå fram på det sätt man vill. har jag nu äntligen kunnat göra mig förstådd.
ibland måste det ske en katastrof för att man ska inse och förändra sitt beteende.
och sålänge man lär sig av sina misstag är det inte dumt att göra fel då och då. även om man verkligen mår dåligt av det.
det är nu när du insett dina fel och snedsteg som du kan förändra dig. gå tillbaka till dig själv. ditt verkliga jag.
det kändes så skönt i mitt hjärta när jag såg dig igår.
jag kunde äntligen prata med dig så som jag alltid kunnat förr.
det har verkligen varit jobbigt för mig, att se dig förändras så till något som inte är du och som jag vet att du egentligen inte vill vara, men inte kunnat göra något för att stoppa eller hjälpa dig.
det har varit som en blockad mellan oss.
men efter fredagens missär insåg du det själv och äntligen släppte det.

jag må ha förlorat mina saker, men jag fick något mycket bättre tillbaka.
min älskade lillasyster har kommit tillbaka till verkligheten!
den smarta, kloka, ansvarsfulla och duktiga flickan. så som vi alltid kännt henne!

Hanna Ellen Naomi Andersson. Jag älskar dig och är en stolt storasyster!

Kommentarer
Postat av: Sarah

JAAA!

2008-06-16 @ 19:24:14
Postat av: Sophie

får tårar i ögonen....

2008-06-20 @ 16:53:27
URL: http://guidedbyvoices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0