pressokaffe

sitter här en lördagmorgon i Max lägenhet. har nyss pressat klart pressokaffet och sörplar i mig det lite lagom långsamt. Ragge väsnas i sin bur. jag tror han gillar mig fast han inte erkänner det. 
har Max sexiga jeans på mig... jag hittade dom på golvet... tänkte.. han får ett sexigt ass i dom.. får jag det också?
well. dom är 3 mil förstora så, svaret måste bli nej.
ska snart bege mig ner i la city. 
bror fyller år på måndag, mamma på tisdag. får ordna fram lite presents. 
känner faktiskt att jag saknar mamsen och papsen nu. skönt att dom snart kommer hem!

tvärr är jag fortfarande seglingsoskuld. 
tydligen var det fördåligt väder igår. 
men jag fick iaf träffa Maxens mamma och jag kan säga rakt av att jag gillar henne! 

nu ska jag fira min lediga lördag! 

life is wonderful! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0