jag mår?

eller jag vet inte.. något är det som inte stämmer iaf.
kan inte sätta fingret på det. går som i en dimma. något tynger mig. vet inte vad. jag är inte riktigt ledsen, men heller inte riktigt glad.
det är inget som är direkt jobbigt. men inget som är direkt bra heller.
jag behöver ett rus. ett glädje rus. något upplyftande. förändring. insikt. svar.
hjälp.
existentiell kris. livskris.
vem är jag och vad ska jag göra med mitt liv?
varför kan inte jag komma på vad jag vill göra? hur jag vill leva?
är det mina snesteg som lett mig hit? hur kommer jag härifrån? fan. bara frågor inga svar.
ingen förstår. ingen kan förstå. jag förstår fan inte själv.
jag har väl ingen anledning att vara deprimerad? har jag det?
hur får man trycket på axlarna och i bröstet att släppa?
jag har försökt gråta. det brukade hjälpa mig förr. bara gråta tills tårarna tog slut. men nu...
nu kan jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0