den fjärde

så var man gaddad igen.. blev inte det jag hade tänkt mig men vafan. sånt e livet. är iaf rikare nu. haha!
skulle gjort en naked little angel on my arm. men gillade inte designen riktigt. trots att jag själv kommit upp med den. hahaha. så kass. jaja... satte mitt stjärntecken på armen istället. var ju tvungen att göra någonting.
wunderbar!
det är en hat-kärlek till smärtan. man är lite rädd för den. ändå är det nice. skön smärta.
Lee gjorde också sitt stjärntecken så nu har vi liksom en kompis-gadd... typ! :P

hängde i Malme hela dagen igår.
chillade fettskönt i solen ute på sibbarp med Kanelbulle... spanade in potentiella snyggingar... alltså typ fjårtiskids... hahaha... sjukt ball att tänka vem av dom som kommer bli snygg när den blir äldre.
kom iaf fram till att där fanns mest fula killar.

nu har jag nyss lekt lite med symaskinen och klippt doggens klor.
ska snart in till Malme igen och sola min kropp på Kanelbullens gård!

vi ses i solen folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0