döden och framtiden

tänker på Patrik. det är sjukt att en människa ska försvinna. så ung. hemskt. jag pallar inte tänka på döden. jag får sån jävla ångest. jag vill fan inte dö. aaargghh!!! jag blir tokig. lönt då liksom att jag ens föddes?!
vafan... ångest ångest ånget.
RIP Patrik
_______________________________

Men just nu ser jag fram emot hösten som fan. ja jag vet det låter helt sjukt. sommaren är på väg och jag vill att det ska bli höst.
men det är ju då allt börjar!
jag börjar plugga. Marie kommer hem och vi ska förhoppningsvis bo ihop i Lund.
sommaren kommer bli superskön. men hösten kommer bli underbar!
saknar Marie.
men ser fram emot den 1 oktober! det är inte så långt kvar! :)

nu ska jag äta blodkorv, bacon och vitkålssallad! Mums! :P

puss

Kommentarer
Postat av: Lee

saknar du aldrig mig då?

2008-05-30 @ 01:01:22
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0