finns det inga adresser i K-stad?

Jösses!
Har suttit här nu i minst 30 min för att få fram en adress till konserthuset i K-stad. Finns inte!!
Det finns ingen adress!
Konserthuset finns med på eniro, men där finns bara ett telefonnummer. ingen adress. Jag höll på att go bananas!
Provade alltmöjligt, konsum, domus, coop (Peter sa att det låg nära Domus) men det fanns inte heller.
Världens jävla håla med andra ord.

Well anyhoo, jag knappade in enbart K-stad på eniros kartor och har nu suttit och lusläst varenda gata och byggnad. hittade tillslut Konserhuset, det ligger längs kanalgatan, nära tingshuset, som förövrigt inte heller finns med på eniro.
Är stadens invånare totalt retarderade? eller är det bara en sjukt hemlig stad?
En sak är säker. när jag är där, ska jag inte dricka vattnet!

Peter har avslutningskonsert och vi trogna Peter-fans ska självklart dit och se honom flasha med sin gura!

väl mött!

image33

Kommentarer
Postat av: Hartler

Det kan du fethaja!
Vad tyckte du om kommentarerna?

2008-06-02 @ 20:17:10
URL: http://hartler.blogg.se
Postat av: Hartler

Det är ju bara för att du gillar det... kanske också för att mycket av denna veckans saker har kretsat en hel del runt dig.
Men jag blev iof nästan lite rörd så fint det var ;)

2008-06-04 @ 22:44:54
URL: http://hartler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0