long time no see

efter en helt underbar dag på stranden satte jag mig igår framför datorn. och på min msn befann sig kärleksparet Lunderot/Friberg. (jag tror dom är gay)
blev iaf bortbjuden på american pancakes. så tog buss nr 6 till föredetta ICA TUNA.
möttes där av männen två. inhandlade förnödenheter och påbörjade sedan en smärtfylld vandring till bostaden.
och det var en väldigt snyggt renoverad och inredd lägenhet jag möttes av. fantastiskt!
rörde ihop pancakesmet och Emil stekte.
vi kom fram till att det är minst 3 år sedan jag och Marcus träffades och cirkumus 2 år sedan jag och Emil träffades.
insane.
vi åt upp våra pancakes och kollade på deras favorit serie Nip/Tuck.. väldigt underhållande..förstår att det är deras bästa!
innan vi skiljdes åt beslutade vi att vi skulle försöka träffas inom 3 år igen.
det var iaf väldigt trevligt att träffas grabbar!
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0