utomlands i 10 minuter

kommer hem  från Emils inflyttnings/grillfest klockan 02.07. drar fram täcke och kudde. bäddar inte upp. är trött som en hel häst. lägger mig ner i soffan. naken hud möter kallt skinn. huuu! spelar quadra pop, smsar, somnar.
vaknar brutalt efter något som känns som 5 minuter men i självaverket är två timmar. klockan är 04.00.
Pappa är hispig och mamma försöker låtsas som om hon inte är det. jag har en smärta i magen som inte är av denna värld. (jag blir mer och mer övertygad om att det är något ont som växer inom mig)
går upp och äter flingor med mjölk och sylt. drar på mig några kläder och smetar mascara på ögonfransarna. är jag ens vaken?
knatar ut till bilen som pappa redan kört fram, fortfarande hispig.
åker bil. börjar bli riktigt ljust ute.
ut på bron. läskiga jävla bro.
rullar in på kastrup, mamma och pappa hoppar av, mamma lugn, pappa hispig som fan.
kramas och kramas. och hade jag inte varit så jävla trött hade jag säkert bölat också. typiskt mig.
hoppar in i bilen igen och vänder hemåt. jag har varit utomlands i 10 minuter.
ner i tunneln. äckliga jävla tunnel. gasar på som fan. 140 km/h. fy fan vad läskig den är.
ut ur tunneln upp på bron igen. en helt fantastisk soluppgång möter oss och jag tänker att bron är jävligt mäktig ändå.
hem. klockan är 06.00.
sliter av kläderna och naken hud möter kallt skinn igen. huuu!




bjuder på några bilder från inflyttnings/grillfesten! mycket nöje!




Kommentarer
Postat av: Hartler

Jag må vara en bitter jävel med ett glatt humör men EMO är jag inte!

2008-05-26 @ 11:23:03
URL: http://hartler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0