*gäsp*

hade egentligen tänkt uppdatera bloggen kraftfullt idag. men jag orkar inte.
jag e trött.
vaknade kl 7 och körde till stallet. red nere på milen vid jägers. riktigt nice i höstsolen! Japp.. sol för en gångsskull när jag rider!
Shétan var helt genomsvettig när vi kom tillbaka till stallet. =)
körde hem till runslingan, lämna bilen & Morris, käka och duscha innan jobb!
och när jag kom hem tog jag en premiärlöprunda. har inte varit ute och sprungit alls sedan jag flytta till malmö.
men nu när isen är bruten så är det bara att köra på!
ska hitta ett bra gym också.

har varit en rolig vecka och helg.
massor med händelser som är värda att nämna men jag har liksom ingen inspiration ikväll.

roligast, eller roligt iallafall,  var nog ändå när säljchefen "dared me to" att se om jag fick plats i en pappkartong!!
100:- fick jag om jag fick plats!
Joschan tackar inte nej till pistoler och ner i låddan hon for som en oljad blixt.
hundrakronor rikare!
handlade ost, oliver, kex och fikonmarmelad för stålarna som jag och cookie sedan avnjöt med ett glas rött!

men dra mig baklänges på en liten vagn!
nu får jag nog krypa till kojs!
new house rule: vara i säng innan 23.00
för ett sundare, piggare och friskare jag!

bjuder på lite bilder:





Morris och Shétan i hagen!

Kommentarer
Postat av: Säljchefen

Har aldrig sett dig så lugn och städad som när du satt i låddan! Du borde sitta där oftare;)

Det kostade mig en hundring, men som vi säger i Eslöv: De e billigt när de e värt mer;)

2008-11-18 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0