hard work work

inte mycket bloggande här inte.
jag orkar inte hålla er trogna läsare uppdaterade.
är väldigt trött nuförtiden.
tror jag har någon vitaminbrist. eller så är det bara mörkret och allt farande fram och tillbaka som tröttar ut mig.

igår var Jeanette här med alla mina kusinbarn! :D
Alvin, Theo och lilla söta Phoebe!
vi gick ner till märkesoutlet och köpte en jacka och ett pannband till mig.
sen åt vi på McD.
sen gick vi hem och jag fick byta bajsblöja på Phoebs. första gången på många år. hehe.. men det gick bra!
jag är verkligen redo att bli moster nu!

jag vill flytta utomlands.
typ ett halvår och komma bort från kylan och mörkret.
komma hem igen till sverige när det är sommar. lockande. spanien? cookie?!

hade ett väldigt trevligt besök igår kväll. och där lämnar jag det.

imorgon börjar jag kl 7. det är inte den bästa tiden för mig att börja ska jag be att få tala om.
men.. cash is king. och jag vill vara king.

nu ska jag åka till stallet!

heydow!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0