i dont have the skills

vaknar med ångesten.
proppen ringer med tråkiga nyheter.
vädret är grått, blött och kallt.
kan inte sätta fingret på det men något är det och inget känns bra.
vad är det med denna hösten?
alla, eller nästan alla, har problem med något, mår dåligt på ett eller annat sätt.
fysiskt eller psykiskt.
när ska turen vända?
får börja spela på lotto.. kanske blir miljonär.

men ska försöka se det som är bra i livet.. det är ju ändå väldigt mycket.
framförallt är jag singel, fri och oberoende.

ska rycka upp mig.
följa med puman på hennes crazyness!

ikväll ska jag hem till mamma och pappa och bli omhändertagen.
leka med lillasyster. titta på hennes nya mobil. nörda mig lite.
pussa på Morris.

men om en dag hade kunnat börja sämre än denna, hade jag varit död.

we're not supposed to be lovers, and we're not.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0