min ursäkt

har varit väldigt dålig senaste veckan på att uppdatera min blogg.
vet att vissa väntar med spänning på nästkommande inlägg.
tyvärr måste jag meddela att detta inlägg inte blir speciellt givande.
jag är sedan flera timmar förlorad in i rödtjutets varma barm.
och det är där jag trivs.
borta.
från verkligheten.
hur låter det då?
inte så charmerande.
en suput som dricker i tid och otid.
ser fram emot vilken dag som helst där hon kan få in ett glas på kvällskvisten.
det gör mig avslappnad.
tänker inte på det som stressar mig eller gör mig förvirrad och bortkommen.
det är inte så att jag mår speciellt dåligt. jag är bara inte överdrivet lycklig.
och lycka är väl det som alla strävar efter?
jag kan bara inte förmå mig att finna den. någonstans.
förvirrad och förlorad.
hästen och stallet. ger mig ro. i själen.
jobbet gör mig kreativ och får mig att kämpa framåt. tydliga mål och något att sträva efter.
men är det allt?
största delen av ens vakna vuxna liv spenderar man på sitt jobb. så det är ju givetvis bra att jag trivs där.
men ska jag hänga upp mitt liv på jobbet?
tja... varför inte.
om det gör mig lycklig. lycklig. hur är man då?
jag orkar inte engagera mig. i lyckan.
frozen in time forever.
och snubben.
vi som skulle ha en okomplicerad förbindelse. utan känslor.
fysiska begär. enbart.
men.
som feizty så klokt sade:
gillar man hjärnan är det bara en tidsfråga innan man gillar hela personen.
javisst.
och det var där vi landade idag.
köra på eller skita i det helt?
well...
livin on the edge...
we're not supposed to be lovers!
skrämmer mig som fan... men vad ska man göra. va? man kan ju inte bara ge upp. det är fegt. och är jag feg? svar nej.

cookie har träffat en dansk. på tal om ingenting.
ringde igår.
hoppas han är bättre än den storhuvade värmlänningen.
fan vilket stort huvud han har.
också ville han få det till att jag tycker han är snygg? WTF!
so not!
men cookie har bra smak när hon inte är despo.
jag väntar med spänning på dubbeldejt med am. fotballplayer. tsssss...

min hjälte är fortfarande min hjälte... as always.
säljchefen alltså.
my hero! varje dag!

piraten har gjort sig tillkänna.
alltså fysiskt. i proppen.
gooooosh jag väntar med spänning. detta är det bästa som hänt år 2008!

nä fyfan.
nu ska jag somna någon timme.
sen kanske jag orkar följa med puman ut.

jag vill bara säga att jag älskar feizty, proppen, puman, wifey, mother&father&lilsis&bigbro, cookie och min morris. alltid.

nu ska jag luta mig tillbaka.
suga in adam green.

fuck the pain away.

Kommentarer
Postat av: Lee

jag älskar dig med. upp med hakan gumman. puss

2008-11-09 @ 17:54:35
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0