tillbaka till verkligheten ungefär

har varit hemmifrån nu 2 nätter.
familjehemmet i tisdags och igår efter jobb var jag hos Marcus, kollade in lägenheten, åt kinamat och kollade bonde söker partner, sen knatade jag hem till cookie och pimplade lite vin och snacka skit.
sov hos henne och idag lekte jag med Becca och vi handlade på ÖB och hade det mys.
jobbade 5 timmar och det gick otroligt fort.
gjorde banana pancakes till lunch. sjukligt gott!
sen blev klockan 18 och det var dags att stänga butiken för dagen.
satte mig på tåget...
och plötsligt var jag tillbaka i min verkligehet.
har inte funderat eller ältat på 2 hela dagar.
men så slog det emot mig såfort jag var på väg mot malmö igen.
jävla malmö.
varför bor inte jag på landet?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0