tidsfördriv i natten, då jag egentligen borde sova

1. Hur gammal är du om fem år? 28.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina kolleger, mamma, pappa och Hanna.
3. Hur lång är du? 175 exakt
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Trainspotting. Den e ju bara så bra!
5. Vem ringde du senast? Katten
6. Vem ringde dig senast? Sofia
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hehe, liberation! Jävla män…
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms är nice, men ringa går fortare om man verkligen vill något.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta som fan!
10. När såg du senast din mamma? för 2 timmar sedan
11. Vilken ögonfärg har du? typ grönblå
12. När vaknade du i dag? 9.00
13. Vilken är din favoritjulsång? något klatchigt med någon smörig jävel
14. Vilken är din favoritplats? skogen eller revinge
15. Vilken plats föredrar du minst? vilken plats som helst på en buss eller ett tåg
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? helt ärligt? i malmö i en lägenhet jag hyr i 2a hand och med kass ekonomi.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
aliens
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? något jag och Marie sa i soffan igår kväll...minns inte exakt vad. Boråf?
19. Hur stor är din säng? 120 cm på bredden, 200 på längden!
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar men inte trådlös
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor eller inget
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5... ett bra ojämt antal
23. Hur många landskap har du bott i? the one and only... skåne!
24. Vilka städer har du bott i? Dalby, Trelleborg, Revinge, Malmö & Lund
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!
26. Är du social? får man väl säga..
27. Vilken är din favoritglass? ben & jerrys cookiedough
28. Vilken är din favoritefterrätt? creme brylé
29. Tycker du om kinamat? naaaee
30. Tycker du om kaffe? kan inte leva utan det
31. Vad dricker du till frukost? kaffe!
32. Sover du på någon särskild sida? den sidan som är ut mot rummet... alltså ryggen mot väggen.
33. Kan du spela poker? nä fan. meningslöst.
34. Tycker du om att mysa/kela? det ställer bara till med problem...
35. Är du en beroendemänniska? periodare skulle jag vilja säga...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej. jag är unik!
37. Vill du ha barn? ja men högst osannolikt att jag någonsin kommer få det.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? naaeee
40. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och alkohol
42. Äger du dyrbara smycken? jovars... dyrbara för mig iaf.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? favorit program...
44. Kan du rulla med tungan? Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? kan inte välja en... Eddie Izzard... jaaa jag känner honom!
46. Sover du med gosedjur? nej
47. Vad har du för ringsignal? markus krunegård - jag är en vampyr
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror det
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? ett bord
50. Flirtar du mycket? hela tiden
51. Kan du byta olja på bilen? njaaa...fylla på iaf!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej, men det är väl bara en tidsfråga..
53. Vilken var den senaste boken du läste? bitterfittan av Maria Sveland
54. Läser du dagstidningen? ja när jag är på ett ställe där en sådan finns
55. Prenumerera du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? mår illa av denna meningsbyggnaden... var någon som brukade säga/göra det... Nej, jag dansar inte i bilen, jag kör eller åker.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en beställning på jobb
59. När var du i kyrkan senast? i somras
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? ingen..
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en vecka iaf.. minst
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? någon i familjen kanske... eller sambon när hon tvättade min tvätt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh va kul med en kul lista! Den lånar jag!

2008-11-12 @ 13:59:51
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0