4,5 är ett magiskt nummer

jag är så obeskrivligt trött.
hela min kropp skriker.
ge mig sömn!!
men hjärnan-jag tycker det är onödigt och ganska tråkigt och lite bortkastat. att lägga massa timmar på sömn.
man kan ju ha så kul. göra så mycket annat.
idag har jag dock bara tagit det jävligt lugnt. legat på soffan och tittat på tv i tre timmar.
druckit några glas rödtjut. vadå? jag frös!
igår hade jag och feizty vår första djupa afton.
det blev inget Kafkaciterande, och ingen basker äger jag. men ack så många bra och kloka saker vi kom fram till ändå.
lite efter midnatt vinglade en avslappnad och ganska slirigt lycklig feizty in på sitt rum.
snubben och jag tog ett glas till.
sen vinglade vi i säng.
lagom mjuka, varma och härligt sköna i våra kroppar.
vin kan göra det!

torsdag, fredag, lördag och söndag kvar på denna veckan...
på torsdagen ser man det som fredag, och när det är fredag är det helg. och när det är helg är veckan slut.
fan.
livet går aldeles för fort.
jag hinner inte med att njuta och älska det tillräckligt mycket om veckorna ska gå så fort.
jag hinner inte ens få in lönen på mitt konto förrän det är slut..fast det beror nog mer på dåligt betalt, eller dålig ekonomisk planering...
men nästa lön, då, då ska jag äntligen köpa min oljefärg, mina dukar och penslar så jag kan kreera fritt när det faller mig in.

ska planera in ett besök i kyrkan också. helst en mässa. gudstjänster är lite beige.
och jag tror jag behöver bli förlåten...

with love.
yours truely
Miss Josephine Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0